Загальні вимоги
Ø
Завдання
для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами,
затвердженими МОН України.
Ø
Учитель
має забезпечити реалізацію компетентнісного підходу змістовим наповненням
завдань.
Ø
Реалізація компетентнісного підходу до освітньої діяльності учнів, яку вчитель
формує опираючись на можливості та інтелектуальний потенціал учнів та
використовуючи місцевий, в тому числі, краєзнавчий матеріал.
Ø
Зміст завдань має сприяти формуванню в учнів, крім предметної, також
ключових компетентностей: уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та
іноземними мовами, математичної, соціальної, гендерної, громадянської,
здоров’язбережувальної загальнокультурної, підприємницької, компетенцій.
Ø
Через
компетентнісно-орієнтовані завдання, можлива також реалізація наскрізних
змістових ліній: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська
відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова
грамотність».
Ø
Для
проведення атестації вчитель на свій розсуд готує декілька варіантів
завдань.
Ø
Кожен
варіант має завдання різних типів і рівнів складності.
Ø Завдання формуються за темами від 6 по 9 клас.
Типи завдань
1) завдання
з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих
використовують для оцінювання знань географічних понять, термінів, умінь
працювати із джерелами інформації (8 завдань, з них кожні 2 завдання формуються
за темами від 6 по 9 клас);
2) завдання
на визначення відповідності (4
завдання, кожне завдання формується за темами від 6 по 9 клас);
3) завдання, що містять сім варіантів
відповідей, три з яких є правильними,
використовують для перевірки здатності виявляти характерні ознаки окремих
об’єктів і явищ, перелік окремих об’єктів, процесів, явищ тощо (4 завдання, кожне завдання
формується за темами від 6 по 9 клас);
4) два завдання,
що передбачають розгорнуту відповідь на поставлені запитання і забезпечать
можливість перевірки вміння учнів висловлювати власні думки, наводити аргументи,
складати географічні характеристики, описувати географічні процеси і явища,
робити висновки тощо.
ü 1-ше завдання, стосуватиметься курсу «Україна у світі: природа населення», 2-ге – «Україна і світове господарство»);
5) два завдання,
що передбачають для отримання правильної відповіді виконання певних
математичних розрахунків з відповідним записом у бланку відповідей; (завдання
формуються за темами від 6 по 9 клас)
6) одне завдання на контурній
карті, що передбачає нанесення на карту інформації відповідно завдання
та розробку легенди карти.
Це важливо!
Кожен варіант
атестаційної роботи налічуватиме:
-
16 тестових завдань різного типу і рівня складності;
-
2 завдання, що передбачають розгорнуту відповідь на поставлені
запитання;
-
2-ві географічні задачі;
-
1 завдання на контурній карті.
-
Для класів з поглибленим вивченням географії слід додати до атестаційної
роботи ще два завдання: одне
– практичного спрямування, а друге – теоретичного, творчого характеру.
***
ü
На
виконання атестаційної роботи відводиться 90 хвилин.
ü
Для
класів з поглибленим вивченням географії - 120 хвилин.
Виконання атестаційної роботи не
передбачає користування атласами та іншими джерелами картографічних знань.
(З методичних рекомендацій ТОКІППО)
(З методичних рекомендацій ТОКІППО)
Немає коментарів:
Дописати коментар