Проблема: "Розвиток ключових та предметних компетентностей особистості через впровадження інноваційних технологій навчання в умовах розбудови Нової української школи"

Обласний семінар

Шляхи формування компетентностей 
сучасного вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій
(З досвіду роботи Тернопільського РМК, Великогаївської та Байковецької ОТГ)
 Місце проведення: НВК "Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ"



1.1. Концептуальні засади формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в сучасній українській школі.
Вітенко І.  М., заступник директора
з науково-методичної роботи
та міжнародного співробітництва
Тернопільського ОКІППО, к.г.н.
1.2. Цифрова культура педагога в умовах Нової української школи.
Криховець-Хом’як Л.  Я.,
методист відділу методики
навчальних предметів
та професійного розвитку педагогів
Тернопільського ОКІППО


1.3. Інноваційні форми науково-методичної роботи з педагогічними працівниками.
Кубелко Г. І., завідувач Тернопільським районним методичним кабінетом


1.4. Сучасні підходи до формування ІКТ-компетентності вчителя географії.
Німко Н. М., методист з навчальних дисциплін Тернопільського районного методичного кабінету
Лазута Т.  Й., завідувач методичним кабінетом відділу освіти виконавчого кабінету Великогаївської сільської ради  
Загнибіда Н.М., завідувач методичним кабінетом відділу освіти Байковецької сільської ради 

    










  



 












2.1. Формування ключових компетентностей учнів на уроках географії засобами ІКТ.
Вовчанська О.  М.,  вчитель географії НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ с. Козівка» Великогаївської ОТГ













2.2. Використання  хмарних технологій та сервісів Веб 2.0 в практичній діяльності вчителя географії.   
Ворожбит Ф. Г., вчитель географії Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району  


2.3.    Онлайн-інструменти в роботі вчителя. Сучасні методи перевірки та оцінювання знань.
Стодола І.  В., вчитель економіки Великоберезовицької  ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району  

2.4.    Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності.
Твердохліб О. Д., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель географії НВК «Довжанківська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Тернопільського району   
Блог http://olenatverdohlib.blogspot.com/ 
Для учнів 7 класу https://tverdokhlib11.blogspot.com/
Для учнів 8 класу https://olenatverdohlib88.blogspot.com/
 












2.5.    Формування навичок сучасного учня через призму мережевої проектної діяльності.
Скалько М. А., вчитель географії Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст.    
Блог http://knugamandriv.blogspot.com/
Карта подорожей https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1YFXKlVWMw8vwx1Sk0IHSXt4WrBhGLd3u&hl=ru&ll=49.49665697818505%2C24.42465244999994&z=7 
 












2.6.    Від учнівського проекту до Міжнародного співробітництва школи.
Яценко Д.  С., вчитель географії  Байковецької  ЗОШ І-ІІ ст. Байковецької ОТГ 
















2.7. Психологічно-розвантажувальні вправи. Поділ на групи. 
 Хотенчан Н.М., методист з психологічної              служби Тернопільського районного методичного кабінету    
             
                 

3.  Практикум. Мандруємо разом із Google Maps.
(Німко Н. М.,Ланковська О.Б., Стодола І.  В., Ворожбит Ф.Г.)
3.1. Створення QR-кодів http://ua.qr-code-generator.com   
                                          http://qrcodes.com.ua/ 
3.2.  Розкодування QR-кодів. 
3.3. Створення Google-карти. Інструкція 
3.4.  Робота в групах. QR-квест "Мандруємо разом із Google Maps". 
Посилання на  Google-карти для роботи в групах:

                                                   

 




  









3.5. Рефлексія. Вправа "Запали свою зірку"

 4.  Круглий стіл. Онлайн-сервіси в освіті як дієвий інструмент для підготовки якісного педагога.

Немає коментарів:

Дописати коментар